Veckans träning och bootcamp update

20:28


På väg till gymmet i tisdags morse.

Måndag - 55 min CrossTraining på lunchen.
Tisdag - Morgonyoga, 55 min.
Onsdag - 55 min boxning med A.
Torsdag - 10 min uppvärmning på en crosstrainer och sedan 55 min BodyBalance, följt av 2 min planka på morgonen, 55 min spinning följt av 3 min planka efter jobbet.
Fredag - 55 min BodyBalance på lunchen.
Lördag - Vila
Söndag - 75 min Yoga.

Bra träningsvecka. Var riktigt, riktigt trött på fredagen, och det var otroligt skönt att få vila på lördagen. Vad gäller min bootcamp, och de mål jag satte upp då, så känner jag mig nöjd med att vara halvvägs. Jag har sprungit milen på 49:48, vilket är unde de 51:12 jag hade satt som gräns. En bra dag kan jag göra en perfekt hund, förutsatt jag är uppvärmd. Jag kan göra tre set om sex dips med 10 kg som hjälpvikt. Nästa styrkepass med armfokus ska jag göra ett nytt försök. De däringa kilona.. ja. De verkar sitta där de sitter. Kroppen vill inte. Jag har hoppat över kakor men istället är kroppen så hungrig att jag måste ge den gröt till mellanmål och en kalori är en kalori är en kalori. Är kroppen hungrig så är den och jag kör inga svältkurer. Ju mer jag konditionstränar, desto hungrigare blir jag. Och barsen, ja barsen... min last. Men vad gör det när kroppen blir starkare, right?

You Might Also Like

0 kommentarer